Zuzana Čaputová si v sobotu vo švajčiarskom meste Ascona prevzala Európsku cenu za politickú kultúru, a s tým aj 50 000 eur. Ide o cenu, ktorú už niekoľko desaťročí udeľuje Nadácia Hansa Ringiera a ktorú pred ňou dostali napríklad Juncker či Tusk. Áno toho Ringiera, ktorý vlastní švajčiarsky mediálny dom Ringier a slovenská pobočka tohto vydavateľstva pôsobí na Slovensku pod názvom Ringier Axel Springer Slovakia a patria do nej napríklad Aktuality či Nový Čas a jeho odnože.
Je teda jasné odkiaľ „vietor fúka“ a prečo bola osoba, ktorá pre slovenský národ ešte nič neurobila opäť odmenená ďalšou vymyslenou cenou. Ide len o vyvolanie dojmu výnimočnosti a potiahnutie do popredia ľudí a strán, ktoré vyhovujú západným liberálnym elitám, a ktoré budú po uchopení moci napĺňať ich plány a pretláčať ich agendu. A Čaputová je toho najžiarivejším príkladom.
Čaputová v ďakovnej reči pri preberaní ceny, v ktorej okrem toho, že za pozitívnu zmenu označila demonštrácie po vražde novinára, povedala aj, citujem: „Potrebujeme viac pravdivosti a autenticity, menej marketingu. Viac hodnotovej konzistentnosti a menej politických hier. Viac vecnosti a nie osobné útoky. Viac ľudskosti a menej ega.“
Ono to znie pekne, no keby to nehovoril ukážkový marketingový produkt, ktorý by prezidentské voľby nikdy nevyhral inak, ako za pomoci megalomanského predraženého marketingu. Nuž takto si tu teda na Slovensku žijeme a po výsledku volieb len s nemým úžasom pozeráme na bulšity a konanie podobných marketingových spasiteľov.
Autor: Martin Bago
——————————-
Prečítajte si tiež: Politické sado-maso Zuzany pokračuje vo veľkom štýle …
——————————-